Side 2 av 3 Først 123 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 26
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    76
    Meldinger
    490

Standard Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"

"Og hva ville være billigere enn å foreskrive "slakteavfall" for stoffskiftesyke? "

Svar : Levaxin.
    Det er jo bare en puttremaskin bortgjemt i et hjørne som står å produserer døgnet rundt av de billigste materialer man kan tenke seg. Billigere enn mange legemidler som er langt billigere.
    Mitt tips går på at det er langt verre å holde styr på opptil flere grisebinger

Mener ikke å rette på deg smgj !
    Bare si at Levaxin faktisk er meget billig å fremstille.
    Mener at 100stk o,1mg thyroxin/natrium kostet kr.5,- da jeg begynte, og burde ikke kostet mer enn 15 idag om man hadde fulgt almindelig prisstigning.
    I USA er det enda mye verre.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    40
    Meldinger
    2,767

None offence taken. Jeg ble bare litt forelsket i tanken om at vi faktisk kunne utnytte noe som ellers ville bli kastet - OG bli bedre av det.

Jeg er sikker på at du har rett - dessverre.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    51
    Meldinger
    3,083

Exclamation Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    ..

Bare si at Levaxin faktisk er meget billig å fremstille.
    Mener at 100stk o,1mg thyroxin/natrium kostet kr.5,- da jeg begynte, og burde ikke kostet mer enn 15 idag om man hadde fulgt almindelig prisstigning.
    I USA er det enda mye verre.
    Og visstnok billigere enda:

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Mtp tema her, sjekk denne info'n:

"I følge Ph.D Gary Null kan det skille flere 100.000% (hundretusen prosent) mellom produksjonspris og utsalgspris.
    Eksempelvis koster det, i følge Gary Null, legemiddelprodusenten 11 cents å lage 200 tabletter av merket Prozac,
    mens forbrukeren i USA betaler $247,47 for de samme tablettene,
    hvilket gir en ”mark up” (forskjell mellom kostpris og utsalgspris) på 224.973%.
    Kan dere forestille dere hva legemiddelprodusentene tjener på en syk befolkning? Neppe.
    På den annen side kan vi kanskje begynne å forestille oss hva vi kan gjøre for menneskeheten
    ved å fortelle sannheten om deres produkter og å gjøre dem unyttige."

Dere blir vel ikke overrasket over at Gary Null – av pillefabrikkeierne og deres tilhengere –
    blir sett på som tvilsom og suspekt av skolemedisinerne og deres konspiratører?

Søk gjerne på Gary Null og/eller les mer her: http://www.rettsnorge.no/artikler/20...9_Julegave.htm

Iflg NFT medisineres 140 000 nordmenn for (mot...?) stoffskiftet sitt -
    hvor mange leger må det ikke være i lommene til legemiddelindustrien når mange mennesker (over)styres inn på syntetiske medisiner.
    Jeg bare spyr.... for avsetningen på disse produktene går bare en vei: opp-opp-opp.

Et eksempel er antideprissiva - big bissniss i seg selv - men i sin tur vil bruken av disse visstnok forstyrre velfungerende stoffskifte hos noen - -
    eller kanskje mange: men hvem bryr seg vel om å forske på det?

Kunnskap er makt - og å føle seg avmektig i forhold til egen helse er iallefall til å bli syk av
    Håper Anisa (eller andre) legger inn flere slike "hårreisende" bilder :o
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    76
    Meldinger
    490

Ja, det er kanske utrolig hva man tillater seg, og ikke minst hva bestemmende myndigheter tillater.
    Pris har idag ingen relevans til hva det koster, men hva kunden vil betale.
    Vi synes kanskje at boligmarkedet er ille, men det finnes dessverre enda verre eksempler, og det er vel ekstra ille når de som påstår seg å jobbe for vår helse ikke viser høyere moral og samfunnsansvar enn dette.

Jeg er også tillhenger av gjenbrukstanken smgj, og jeg bruker jo slakteavfall jeg da
    Bare til de som leser - det finnes idag metoder som skiller gris og hormoner ganske effektivt. En kan si at det ikke er gris igjen i dagens thyroide preparater. Det var ikke slik da jeg begynte på Armour i 04 - når man åpna boksen fikk man tydelig beskjed på at dette var av gris ja.

Så vet ikke jeg hvor bra det er ? Er all utvikling forbedring ? Har prosessen blitt for dyptgripende ? Hvis den siste utvikling kun har "duftkosmetiske hensyn" kan det likegodt være for min del. Jeg ville gjerne brukt produkter som var mindre behandlede - og tatt konsekvensen av det.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    69
    Meldinger
    10,241

Two cases of hypothyroidism, patient before (A and C)
    and after (B and D) after full replacement with thyroid hormone recovered from hypothyroidism.
    In fig A, Notice the loss of eyelashes, the areas of vitiligo around the mouth, the region around the eyes, and the scalp.
    In figure-C, Notice the lethargic expression and the periorbital puffiness disappears with therapy (D).
    Sist endret av Mod; 26-06-15 kl 18:49
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    69
    Meldinger
    10,241

Sist endret av Mod; 26-06-15 kl 19:02
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    May 2008
    Meldinger
    216

Skremmende!
    Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis (-som føles å ta en eeeevighet)

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Uff, jeg blir virkelig trist av og se disse forferdelig syke menneskene... Godt å se de etter at de har fått behandling da.. Men huttetu....
    Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Oslo
    Alder
    63
    Meldinger
    372

Den siste syns jeg kanskje var litt på begge sider av normalen. Ganske under/hypro før, og i overkant tynn etterpå.

De gamle bildene er det derimot ikke mye tvil om. De menneskene har vært veldig langt nede. Skremmende langt nede.

Dette er faktisk interesant, dere.

Jeg lurer litt på hvilke forventninger vi har. Skal man liksom ende opp som hyperrrenergiske og halvavmagrete før man sier seg fornøyd? Av og til er jeg ikke helt helt sikker på at gamle dager og gamle dagers forventninger var verre enn dagens.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    40
    Meldinger
    2,767

Hehe - mine håp er:
    En "normalt frisk" hverdag.
    En normal BMI, aller helst uten ødemer.
    At buen over øynene mine (globelinjen) kryper fram fra foldene igjen. Har snart ingen steder å legge øyenskygge, jo!
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Side 2 av 3 Først 123 Siste

Lignende tråder

1. "U-kendte" årsager til hypothyreose
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte av IGNORERTE årsaker
    Svar: 7
    Siste melding: 04-04-12, 01:31
  2. "Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
    Av Anisa i forumet Andre bøker
    Svar: 4
    Siste melding: 07-03-09, 16:12
  3. "konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
    Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 2
    Siste melding: 02-03-09, 17:11
  4. Hypothyreose selv om tallene er "normale". Noen andre i samme situasjon?
    Av Tor i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 23
    Siste melding: 01-09-08, 22:50
  5. "Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
    Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 133
    Siste melding: 01-09-08, 22:50

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder