Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Jan 2010
    Meldinger
    2

Unhappy Diabetes/lavt stoffskifte/hukommelse/temperament

Hei - sitter her og fryser på jobben - får ikke gjort noe - tåkete i hodet. Jobber som ingeniør - men skjønner at jeg må kalle meg "ingentinggjør" istedenfor. Svært sliten - fortvilet - venter veldig på at resepten på Levaxin skal komme i posten (legen har lovet meg det) - og lurer på om dette raskt vil hjelpe på hvordan jeg føler meg?

Jeg er 43 år og har diabetes 1 (har hatt det siden 1968). Har fått høre at lavt stoffskifte gjerne har en sammenheng med diabetes. Noen som har erfaringer å dele med meg? Sliter mye med dårlig hukommelse, konsentrasjon, fryser hele tiden, har tunnel carpal syndrom, SVÆRT svingende humør (farlig kort lunte og et voldsomt temperament) - og blir utslitt etter en utblåsning. Jeg har det ikke så godt og føler meg....svimete...

"Svima"
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    55
    Meldinger
    409

Standard Sv: Diabetes/lavt stoffskifte/hukommelse/temperament

Velkommen til oss og vår verden!

Høres ut som du sklir rett inn her, her er vi mange med slik hverdag,
    god yrkestittel forøvrig, den kunne vi tatt til oss veldig mange her,

Joda, diabetes og stoffskifte kan passe sammen,
    jeg har riktignok bare hatt det når jeg har vært grav men det ligger og vipper hele tiden så det er noe legen min sjekker til stadighet,

Bommulshue og senilitet er vi også godt kjent med, det er noen av de tingene som gjør at vi fungerer dårligst,
    temperamenthar vi også i rikt monn, nå må jeg innrømme at det var værre før når jeg var høy, da var jeg konstant en udetonert bombe, men jeg går fremdeles for å være en krutt tønne.

Surf rundt på forumet og gå innom de forskjellige emnene så vil du finne mange erfaringer du sikkert kan gjøre deg nytte av.