Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Standard Sv: Pål Johan Vanberg

Sitat Opprinnelig skrevet av SofieAK Vis post
    Kjenner jeg gleder meg som en unge på julaften til å fortelle han alt, jeg er jo allerede bedre etter besøket hos privatlege! Hadde Vanberg sett prøvearkene jeg fikk med meg til lab'en hadde han ikke skjønt halvparten. Jeg nevnte hypothyreose 2, ultralyd og RT3 til han, fikk ikke noe kommentar på det, nei
    Hvis du mener at han er det værd... Derimod alle de syge, som din beretning hjælper, er absolut værd at opdatere for. Det håber jeg, du vil gøre. Desuden forlyder det, at denne læge læser her med mellemrum, så din beretning når under alle omstændigheder igennem til den rette "adresse".

Kan se at du allerede er godt i gang med at "læse dig til helsen", og da er du jo allerede på rette vej. Velkommen i klubben.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Nov 2014
    Sted
    Østlandet
    Alder
    34
    Meldinger
    16

Standard Sv: Pål Johan Vanberg

Jeg synes ikke det er riktig å behandle pasienter som han gjør. Mange havner i et liv med "ME" grunnet faglig inkompetanse, og jeg ønsker å hjelpe disse. Jeg er viljesterk og lar meg ikke tråkke på, ordet hevn ligger vel og lurer litt I tillegg kan jeg en del om menneskekroppen og suger til meg all ny læring om den. Så jeg synes det er verdt å skrive alt dette til han. Men leser han virkelig her? Siden han skrev til meg at han sjelden får klager.. Uansett har jeg null problemer med å stå for det jeg skriver her. Jeg ønsker å hjelpe andre som ikke har min viljestyrke, og de som bare godtar alt legene sier fordi de stoler på dem. Jeg har også fortalt historien min på et ME-forum, og gitt håp til mange!

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Lysmesteren Johan Moan
    Av Mod i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 0
    Siste melding: 16-09-09, 22:12
  2. Volvat, Vanberg
    Av camomilla i forumet Hos legen
    Svar: 3
    Siste melding: 05-04-09, 14:14

Søkeord for denne tråden

Bokmerker