Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Medisiner og tannhelse
-
10-03-10, 22:06 #1
Medisiner og tannhelse
Hei
Jeg merker at mine tenner har forfallt en del de siste 2 årene spesielt, etter at jeg ble "hyper" som jeg var mange år før operasjonen og nå et år etter operasjonen merker jeg at det trengtes en ordentlig sjekk, så nå tok jeg meg sammen og var hos en tannlege idag.
Det ble et sjokk.... og det blir meget dyrt.
Kan et for høyt/lavt stoffskifte virke negativt inn på tennene våre ?
Takknemlig for svar.
Enja
-
10-03-10, 22:21 #2
Sv: Medisiner og tannhelse
Jeg vet i hvertfall at høyt stoffskifte virket inn på min tannhelse, det gjorde også radiaktiv jodbehandling. Det har kostet mye penger å holde tennene i orden med henholdsvis høyt stoffskifte og nå lavt stoffskifte. Om mulig få legen til å dokumentere at du har hatt høye utgifter i forbindelse forverret tannhelse pga sykdom og du kan føre det opp i selvangivelsen under økte sykdomsutgifter, eller hva de kaller posten (gullfiskhjerne for tiden)
-
10-03-10, 22:27 #3
Levaxin gir ihvertfall ikke skade på tenner. Medisiner for høyt stoffskifte vet jeg ikke noe om.
-
10-03-10, 22:31 #4
ok, takk for svar. Skal sjekke ut med legen min og se om han vet noe...
Lignende tråder
-
Farlige medisiner
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 21Siste melding: 03-07-07, 04:51 -
Medisiner mot trøtthet og soving.
Av benga i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 24Siste melding: 22-06-07, 17:53 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45 -
Skal jeg kreve medisiner?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-10-06, 12:08 -
Kan stoffskiftet påvirkes av medisiner?
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 12-10-06, 15:15
Bokmerker