Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Apr 2010
    Meldinger
    61

Standard Henvisning til Johan Halse

Hei

Nå har jeg spurt fastelegen min om rekvisisjon til en som er dyktig innen stoffskifte problematikken og dosering og nye tablettvalg.

Fikk henvisning til Indremedesin Johan Halse.

Har noen kjennskap til om han er flink vedre stoffskifte ? Går på Levaxin ønsker å starte med Thyroid.
    Levaxin pga lavt stoffskifte siden 2007, nå også diagnose høyt stoffskifte, total forvirring.....

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    66
    Meldinger
    10,216

Smile Sv: Henvisning til Johan Halse

Hej Oppognedform

Bjørggunn var ikke så glad for ham. Hun skrev følgende i tråden Gode endokrinologer i Oslo?: "Glemte å fortelle at jeg også har dårlig erfaring med Pilestredet Park Spesiallistsenter.Var der to ganger høsten 2003 både hos Gunnar Aasen og Johan Halse. Jeg var henvist dit av Dr. Lars Omdal ved Balderklinikken. Gunnar Aasen sa at jeg hadde ME, Johan Halse sa at jeg var plattfot til tross for at føttene hadde vokst allerede da. Og jeg hadde fått påvist svulst i Hypofysen. Ellers var det bare overgangsalderen! Ingen fra Balderklinikken skulle komme å fortelle dem noe, vi jobber ikke på samme måte ble det sagt."

Det lyder ikke så optimistisk, når du gerne vil gå over til Thyroid på et tidspunkt... Men måske kunne du spørge tulla i tråden kramper ved for lite kalsium? Tulla har vist været (er?) patient hos Johan Halse senere end Bjørggunn, så måske er han blevet bedre i mellemtiden?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Uregistrerte Gjest

Red face Sv: Henvisning til Johan Halse

Sitat Opprinnelig skrevet av Oppognedform Vis post
    Hei

Nå har jeg spurt fastelegen min om rekvisisjon til en som er dyktig innen stoffskifte problematikken og dosering og nye tablettvalg.

Fikk henvisning til Indremedesin Johan Halse.

Har noen kjennskap til om han er flink vedre stoffskifte ? Går på Levaxin ønsker å starte med Thyroid.
    Er en svært flink og lyttende lege. Han gir beskjed om han synes at det vi ønsker ikke har noe bedre effekt enn det vi allerede har og holder seg oppdatert på medisinske nyvinninger. Jeg har ikke lavt stoffskife, men han har holdt foredrag om dette i foreningen jeg er med i. Da sa han at medisinen Levaxin har samme effekt som Thyroid (forbehold om at ikke oppskriften på sistnevnte er blitt endret siden dengang for mins ti år siden. Levaxin er en mye billigere medisin. Mange av de som hadde brukt Thyroid og gått over til Levaxin uttrykte imidlertid på det møtet at de syntes ikke Levaxin hadde samme gode effekt som Thyroid og savnet den.

Lignende tråder

1. Pål Johan Vanberg
    Av Admin i forumet Advarsler
    Svar: 11
    Siste melding: 05-12-14, 23:49
  2. Lysmesteren Johan Moan
    Av Mod i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 0
    Siste melding: 16-09-09, 23:12
  3. Svar: 14
    Siste melding: 14-04-07, 18:03
  4. Henvisning til endokrinolog