Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    lillehammer
    Meldinger
    68

Standard Hva gjør overgangsalderen med stoffskiftet?

Hei

Hva gjør overgangsalderen med stoffskiftet? kan progesteronkrem (eller hvordan det skrives) påvirke stoffskiftet?

Har egenlig vært ganske bra siden overgangsalderen kom så man slapp de periodene hver mnd. sånn at ferrentinen kunne få lov til å stige, i stedet for å ligge rundt 20. Det var en aha-opplevelse til det å få det bedre og mer energi.

Men hvor lenge var Adam i paradis tro?

Håper noen sitter inne med litt kunnskap om den overgangsalderen, selv om det er et ord jeg ikke liker. Men alderen er topp (51)

Medlem siden
    Jun 2012
    Meldinger
    3

Standard Sv: Hva gjør overgangsalderen med stoffskiftet?

Sitat Opprinnelig skrevet av irene Vis post
    Hei

Hva gjør overgangsalderen med stoffskiftet? kan progesteronkrem (eller hvordan det skrives) påvirke stoffskiftet?

Har egenlig vært ganske bra siden overgangsalderen kom så man slapp de periodene hver mnd. sånn at ferrentinen kunne få lov til å stige, i stedet for å ligge rundt 20. Det var en aha-opplevelse til det å få det bedre og mer energi.

Men hvor lenge var Adam i paradis tro?

Håper noen sitter inne med litt kunnskap om den overgangsalderen, selv om det er et ord jeg ikke liker. Men alderen er topp (51)
    Hei!
    Vil anbefale at du leser boken om naturlig progesteron av John R. Lee, oversatt til norsk av lege Leif Ims. Du får kjøpt den på nettet: futhark forlag. Jeg er selv ikke ennå i overgangsalderen, men skal nå begynne med kremen - progesteron er det "glemte hormon" iflg boken, men altså kun naturlig progesteron - ikke det syntetiske (gestagener). Denne kremen er altså ikke bare for kvinner i overgangsalderen. Les boken, du vil få magne a-ha-opplevelser!

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn